O presidente do Consello Social, Ernesto Pedrosa Silva, asistiu á Inaguración das XII Xornadas de Sociedade e Dereito

31 03 2016. Categorías: Actos, Actos 2016

As décimo segundas xornadas de Sociedade e Dereito os días 28 e 29 de marzo e 1, 4, e 5 de abril na Facultade de Dereito ourensá, foron inauguradas nun acto que contou coa participación de Virxilio Rodríguez, vicerreitor do campus de Ourense; Ernesto Pedrosa, presidente do Consello Social da Universidade de Vigo; Miguel Ángel Santalices, presidente do Parlamento de Galicia; Susana López, secretaria xeral de Igualdade da Xunta; Jesús Vázquez, alcalde de Ourense; Sofía Godoy, concelleira de Igualdade; Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito, e Pilar López-Guerrero, decana do Colexio de Avogados de Ourense.

A realidade segue aí e os datos de violencia sexual, de diferenza de soldos entre homes e mulleres, de dificultades de conciliación de vida familiar e laboral, de acceso a postos de dirección e dun longo etcétera de cuestións amosan como as palabras non sempre se traducen nas correspondentes accións e responsabilidades. Estas xornadas continúan co obxectivo de suscitar a reflexión arredor desta situación. Ernesto Pedrosa fixo fincapé na necesidade da Universidade de estar na vangarda da loita contra esta situación.
Ver nova no DUVI
Ver nova na Voz de Galicia