Ernesto Pedrosa asiste á inaguración da conferencia Cambio climático: visións interdisciplinarias tras a COP21

18 02 2016. Categorías: Actos, Actos 2016, Prensa, Prensa 2016

O presidente do Consello Social da Universidade de Vigo asistiu o día 17 de febreiro ao acto inagural do ciclo de conferencias Cambio climático: visións interdisciplinarias tras a COP21. Estas mesas redondas están organizadas polo grupo de investigación EphysLab da Universidade de Vigo co patrocinio da Vicerreitoría do Campus de Ourense, o Consello Social da Universidade de Vigo, Economics for Energy e La Voz de Galicia. Ernesto Pedrosa deixou claro no discurso inagural a importancia da universidade como elemento chave para solucionar os problemas medioambientais que sofre o planeta.

Ver nova no Duvi
Ver nova na Voz de Galicia