O Pleno do Consello Social deu o visto e prace á implantación do grao de Enxeñaría Aeroespacial

24 07 2015. Categorías: Plenos, Plenos 2015, Prensa, Prensa 2015

O pasado xoves, día 24 de xullo, tivo lugar en Ourense unha reunión ordinaria do Pleno do Consello Social, na que se aprobou por unanimidade a implantación do grao de Enxeñaría Aeroespacial. O presidente do Consello Social, don Ernesto Pedrosa Silva, subliñou que esta titulación constitúe un “título único en Galicia, con pouca competencia en España, unha aposta de vangarda” pola “que mereceu a pena agardar” pois “vai permitir unha proxección nova no ámbito social e universitario”. Pola súa banda, o reitor da Universidade de Vigo, don Salustiano Mato, fixo especial fincapé en que “a proposta vai con todos os coidados e avais para que sexa aprobada”, quedando agora en mans da Axencia para a Calidade do Sistema Universitario de Galicia, ACSUG, o trámite final.

Ademais da aprobación deste grao, os membros do Pleno abordaron a proposta da posta en funcionamento do Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda, as modificacións de diversas titulacións e varios acordos de carácter académico e económico da Comisión de Actividades e Servizos.

Ver nova no Diario da Universidade de Vigo

Ver nova no Faro de Vigo (Edición Ourense)

Ver nova no Atlántico Diario

Ver nova en La Voz de Galicia (Edición Ourense)