Manuel Pizarro, novo presidente da Conferencia de Consellos Sociais de Universidades Españolas

27 02 2015. Categorías: Actos, Actos 2015, Prensa, Prensa 2015

-Sucede a Joaquín Moya-Angeler, quen renuncia de maneira voluntaria ao cargo -Ladislao Azcona  incorpórase  ao Comité Executivo como vocal

Madrid, 27 de febreiro de 2015. Manuel Pizarro foi proclamado novo presidente da Conferencia de Consellos Sociais de Universidades Españolas (CCS) nunha Asamblea Xeral Extraordinaria celebrada en Madrid. Pizarro, ao frente do Consello da Universidad Autónoma de Madrid, releva a Joaquín Moya-Angeler, que cesa de maneira voluntaria no cargo que ocupou desde 2004 tras cumplir 20 anos como presidente do Consello Social da Universidad de Almería. Tamén entra a formar parte do Comité Executivo da CCS Ladislao Azcona, presidente do Consello Social da Universidad de Oviedo. Ambos foron elixidos sen necesidade  de votación ao non terse presentado máis candidaturas durante o prazo que fixou a normativa interna para isto.

Pizarro asegurou que vai continuar as liñas mestras do seu antecesor, impulsando a reforma do goberno corporativo da Universidade. “O coñecemento non é monopolio de ninguén”, afirmou. “Temos que ser axitadores da sociedade fronte á Universidade e da Universidade fronte á sociedade, con modestia, pero con firmeza”.

Na mesma Asamblea, que se celebrou na Universidad Politécnica de Madrid, Joaquín Moya-Angeler resultou elixido por aclamación Presidente de Honra da CCS tras a proposta de Lothar Siemens, presidente da Comisión Económica da Conferencia, que recoñece así o labor que realizou durante estes últimos anos. Esta iniciativa foi secundada publicamente por Isabel Aguilera, presidenta do Consello Social da Universidad de Sevilla, en nome do Foro de Consellos Sociais de

Andalucía. Durante o seu mandato, Moya-Angeler logrou consolidar a Conferencia a nivel interno e potenciar a súa presencia externa, a través tanto dunha maior visibilidade pública dos Consellos como do incremento da súa presenza institucional, tal e como destacou o presidente do Consello Social da Politécnica de Madrid, Adriano García-Loygorri, en calidade de Presidente da Mesa Electoral. Dela tamén formaron parte a presidenta do Consello Social da Universidad Politécnica de Valencia, Mónica Bragado, e o secretario xeral da CCS, Miguel Ángel Acosta.

Desta maneira o Comité Executivo da CCS queda integrado por: Manuel Pizarro (Universidad Autónoma de Madrid, presidente); Julio Revilla (Universidad de Huelva, vicepresidente); Ricardo Martí Fluxá (Universidad Rey Juan Carlos, vicepresidente); Antonio Abril (Universidad de A Coruña, vocal); Ladislao Azcona (Universidad de Oviedo, vocal); Francisco Borja (Universidad Miguel Hernández, vocal); Anabel Carrillo (Universidad de Córdoba, vocal); Lothar Siemens (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, vocal) y Manuel A. Villa (Universidad Antonio de Nebrija, vocal). Tamén forman parte do Comité, Deborah Salom (Presidenta dela Comisiónde Secretarios, vocal) e o secretario xeral da CCS, Miguel Ángel Acosta.

Manuel Pizarro (Teruel, 1951), é Avogado do Estado e Académico de Número da Real Academia de Xurisprudencia e Lexislación e da Real Academia de Ciencias Económicas e Financieiras. Foi presidente de Endesa, da Bolsa de Madrid e de Ibercaja.

Ver nova na Newsletter xaneiro-marzo da Conferencia de Consellos Sociais das Universidades Españolas

Manuel Pizarro e Joaquín Moya-Angeler