Ernesto Pedrosa: “temos un longo camiño por diante para acadar o financiamento privado e o mecenado convértese nun clamor, nunha forma de vida”.

11 12 2014. Categorías: Actos, Actos 2014, Prensa, Prensa 2014

Os pasados xoves 4 e venres 5 de decembro tivo lugar, na Fundación Barrié, a segunda edición das Xornadas de fundraising e mecenado, unhas xornadas organizadas pola Universidade de Vigo, o seu Consello Social e a Conferencia de Consejos Sociales das universidades españolas. Estas centráronse no debate sobre a captación de fondos, o mecenado e o fundraising.

No acto inaugural estivo presente  o presidente do Consello Social da Universidade de Vigo, Ernesto Pedrosa, quen destacou durante a súa intervención que   “temos un longo camiño por diante para acadar o financiamento privado e o mecenado convértese nun clamor, nunha forma de vida”.

Ver nova no DUVI (Diario da Universidade de Vigo)

Ver nova no Faro de Vigo (Edición Pontevedra)

Ver nova no Faro de Vigo

Ver nova no Atlántico Diario