Inauguración das Xornadas sobre réxime financieiro e tributario dos portos do Estado

14 11 2014. Categorías: Actos, Actos 2014, Prensa, Prensa 2014

Os pasados luns 10 e martes 11 de novembro tiveron  lugar na Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo as Jornadas sobre régimen financiero y tributario de los puertos del Estado. Un dos temas principias destas xornadas foi a importancia que teñen os portos na economía da cidade de Vigo, dado que se atopa no primeiro posto en exportacións de Galicia. O presidente do Consello Social da Universidade, Ernesto Pedrosa, foi o encargado de dar por inauguradas estas xornadas despois das intervencións da conselleira de Facenda, Elena Muñoz e da decana da facultade, Ana Pita e de dar paso á primeira conferencia, impartida por Pablo Navarro, profesor da Universitat Rovira i Virgili, que realizou unha introdución ao réxime económico e financeiro dos portos estatais.

Ver nova no DUVI (Diario da Universidade de Vigo)

Fotos tomadas polo DUVI: