Ernesto Pedrosa inaugura as ‘XI Xornadas Sociedade e Dereito’

09 04 2014. Categorías: Actos, Actos 2014, Prensa, Prensa 2014

O presidente do Consello Social Ernesto Pedrosa, xunto con María Lameiras, vicerreitora en funcións do campus de Ourense; Manuel Baltar, presidente da Deputación Provincial de Ourense; Roberto Bustillo, decano da Facultade de Dereito; Arturo González, decano do Colexio de Avogados de Ourense, e José Agustín González-Ares, inauguraron este pasado martes 9 de abril as ‘XI Xornadas Sociedade e Dereito’ na Facultade de Dereito do campus de Ourense, que organizan o Área de Dereito Constitucional da Facultade de Dereito de Ourense e a Asociación Galega de Estudios Xurídicos (AGEX), e nesta edición levarán por título As reformas políticas e administrativas que a España do século XXI necesita.

A continuación unha selección das novas en prensa sobre o acto de inauguración:

Ver nova de DUVI (Diario da Universidade de Vigo).

Ver nova de Faro de Vigo.

Ver nova de Galicia 24 horas.

Ademais, en portada dos Suplementos Universitas dos diarios Atlántico e La Región.

O presidente do Consello Social, Ernesto Pedrosa Silva, explicaba no seu discurso inaugural ”Me enorgullece estar en este acto porque otorga máxima importancia y confianza en las personas, para someter a revisión los sistemas públicos vigentes”